geniuswithasmartphone: (DJ)
geniuswithasmartphone ([personal profile] geniuswithasmartphone) wrote in [community profile] fandom_radio2017-07-06 01:27 pm
Entry tags:

Fandom Radio, Thursday July 6th

Yo, leave off. Yeah, I'm late. It's too hot to move fast. Gimme the notes an' lemme get on with it, okay?

School had the first week introductions. Fightin' an' Fabulosity had students pick their choice of weapons as an introduction technique. Were there computers? I do alla my fightin' over computer. An' somehow, Dante already had to stay after class, but the squirrels won't tell me why. They just keep squeakin' 'OOOoooOOOH' an' pantominin' bein' in trouble. Helpful, guys. The Healin' Power of Crystals has...some kinda introductions. I mean, they talked? Look, Deadpool wanted stories about crystals or strippers an' the students complied an' I don't wanna know who talked about which. Xanthippe didn't seem excited to be his TA again, but her rant was directed at Deadpool who was all just shrug emoji about it. Then Karla is back--Eliot will be happy to hear that--with Magic of Plants an' started off havin' the class make papyrus. Wait, is there no--nope! There were still introductions, she had the class play two truths an' a lie. She thanks Lucille for bein' her TA an' then Hannibal dropped by with chocolates.

Man, ain't no one brought me chocolates when I was teachin'.

The Library had Peridot with some gremlin bodyguards an' I don't even wanna know the rest of that story.

Town is quiet, everyon' restin' up after the holiday, but my girl Tali has a work ethic, showin' up at Stark's to work on a drone.

An' I'm out, 'bout to go enjoy air conditionin' like a civilized human.

Post a comment in response:

From:
Anonymous( )Anonymous This account has disabled anonymous posting.
OpenID( )OpenID You can comment on this post while signed in with an account from many other sites, once you have confirmed your email address. Sign in using OpenID.
User
Account name:
Password:
If you don't have an account you can create one now.
Subject:
HTML doesn't work in the subject.

Message:

 
Notice: This account is set to log the IP addresses of everyone who comments.
Links will be displayed as unclickable URLs to help prevent spam.